christianna loupa journey to ithaca

Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να εύχεσαι να'ναι μακρύς ο δρόμος…

  • Νικηφόρος Μανδηλαράς: Να γίνει αναψηλάφηση της δίκης

    Μπείτε και σεις στην ομάδα

  • R.I.P.

  • Γράψτε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση για να λαμβάνετε καθημερινά τα νέα του Blog με e-mail.

    Μαζί με 92 ακόμα followers

  • Ταξίδι ανά τον κόσμο αναζητώντας «ξεχασμένους» Έλληνες! godimitris

  • Υγρότοποι της Ελλάδας

  • Ειδήσεις απ’ όλον τον κόσμο

  • Οι απόψεις των αρθρογράφων που δημοσιεύονται σ’ αυτό το Blog δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τις δικές μου.

  • Όλα τα Σχόλια (εφ’ όσον είναι κόσμια) δημοσιεύονται. Αν δείτε ότι το Σχόλιό σας δεν δημοσιεύεται, παρακαλώ ειδοποιήστε με με e-mail.

  • «Με συλλαμβάνουν στο μετρό της Μόσχας. Μα εγώ σωπαίνω και δεν φωνάζω. Μου πέφτουν λίγοι οι Μοσχοβίτες που γεμίζουν τις σκάλες. Δεν μου φτάνουν. Εδώ την κραυγή μου θα την ακούσουν 200, τι θα γίνει όμως με τα 200 εκατομμύρια; Προαισθάνομαι πως θα έρθει κάποτε η μέρα που θα κραυγάσω σ’ αυτά τα 200 εκατομμύρια». Αλεξάντερ Σολζενίτσιν (1918 – 2008)

  • Μετά την Καταστροφή, Σμύρνη – Κατοχή

    Διαβαστε τις πρωτες 50 σελιδες του βιβλιου

  • Χριστιάννα Λούπα. Εκδόσεις Ιωλκός. Η μαρτυρία της Ευτέρπης Μαυρουδή - Αμυρά από τη Μικρασία στην Ελλάδα του σήμερα.
  • ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟΥ

    Διαβαστε τις πρωτες 50 σελιδες του βιβλιου

  • Χριστιάννα Λούπα. Ιστορικό Μυθιστόρημα. Εκδόσεις Ιωλκός. Μέσα από τις προσωπικές στιγμές της Αθηνάς Λαμπρινίδου - Φιλιππακοπούλου ξετυλίγεται καρέ - καρέ η τραγική ιστορία της Ελλάδας του 20ου αιώνα και της μεταπολεμικής Ευρώπης, που ξαναγεννιέται από τις στάχτες της.
  • Εκδόσεις Ιωλκός (Κάντε κλικ στην εικόνα)

    iolkoslogo
  • Έχετε κάποια ενδιαφέρουσα ιστορία, που νομίζετε ότι μπορεί να γίνει βιβλίο; Αν ναι, επικοινωνήστε μαζί μου. Θα χαρώ να την ακούσω.

  • gossip
  • Η μοναδική Μαρία Κάλλας!

    maria-callas
  • Όχι στην παιδική κακοποίηση!

    child_abuse_sym
  • Αμείλικτη τιμωρία για την παιδική πορνογραφία!

  • Γυναίκα κρεμασμένη για λόγους «ηθικής»από τους Ταλιμπάν στον 21ο αιώνα! Σε ποιον Θεό πιστεύουν άραγε;

    hanging_women_and_girls_in_iran
  • Υιοθετήστε ένα αδέσποτο!

    adespota4
  • Νόμος 1197/1981

    Η κακοποίηση, ο βασανισμός και η δολοφονία ζώου είναι πλημέλλημα και τιμωρείται με φυλάκιση έως 5 μήνες ή χρηματική ποινή από 300 έως 1500 ευρώ ή και με τις δύο ποινές.
  • Χρειάζεται τη γούνα της περισσότερο απ’ ότι εσύ!

    sheneedsherfur6x9_web_small
  • Όχι στο κυνήγι της φώκιας!

    sealhunt2
  • Όχι αλκοόλ και τιμόνι!

  • Φύτεψε κι εσύ ένα δεντράκι!

    Planting trees
  • Όχι στα ναρκωτικά!

    SayNotoDrugs-image
  • Πιείτε κανένα καφεδάκι καλύτερα!

    Drink-Coffee-Posters
  • Πάντα υπάρχει κάποιος πιο μόνος από σένα!

    Vasia3

20 Ιουλίου 1969: Ο πρώτος άνθρωπος πάτησε στο φεγγάρι! – «Ένα μικρό βήμα για τον άνθρωπο, ένα γιγάντιο άλμα για την ανθρωπότητα» (Ιστορικό + Οι θεωρίες της συνωμοσιολογίας + video)

Posted by christiannaloupa στο Ιουλίου 21, 2009

http://www.ikypros.com/

ΔΙΑΣΤΗΜΑ

Τελικά.. πάτησε ο άνθρωπος στο φεγγάρι;

 

Η NASA -και μαζί της ο υπόλοιπος κόσμος- γιορτάζει τα 40 χρόνια από την στιγμή που ο πρώτος άνθρωπος, ο αμερικανός αστροναύτης Νιλ Άρμστρονγκ, στις 21 Ιουλίου 1969, πάτησε το πόδι του στο φεγγάρι. Όμως οι συνωμοσιολογικές θεωρίες συνεχίζουν να αφθονούν γύρω από την ιστορική αποστολή «Απόλλων 11», φθάνοντας στο σημείο να αμφισβητούν ακόμα κι αν συνέβη ποτέ το γεγονός!

 Ακολουθεί μια σύντομη παρουσίαση των κυριότερων θεωριών και η αναπόφευκτη απομυθοποίησή τους (η οποία όμως συχνά δεν φαίνεται να πείθει τους «επαγγελματίες» συνωμοσιολόγους!), σύμφωνα με τη βρετανική Telegraph:

   1. Όταν οι αστροναύτες έστησαν την αμερικανική σημαία, αυτή φαίνεται να κυματίζει, πράγμα αδύνατο, αφού στο φεγγάρι δεν υπάρχει άνεμος: Στην πραγματικότητα, η σημαία συγκρατείται ανοικτή από μια οριζόντια ράβδο και απλούστατα κινείται, όταν οι αστροναύτες την ξετυλίγουν και καθώς το κάθετο κοντάρι της στερεώνεται στο έδαφος. Το κοντάρι είναι πολύ ελαφρύ, από εύκαμπτο αλουμίνιο, και έτσι συνεχίζει να δονείται ακόμα και μετά την απομάκρυνση των αστροναυτών, δίνοντας την ψευδαίσθηση ότι κυματίζει στον (ανύπαρκτο) αέρα.

   2. Δεν διακρινόταν, κατά την προσελήνωση και τις βόλτες των αστροναυτών, καμία πληθώρα λαμπών άστρων στον σκοτεινό ουρανό της Σελήνης, παρόλο που δεν υποφέρει από τη φωτορύπανση, αντίθετα με τη Γη: Στην πραγματικότητα, η προσελήνωση έλαβε χώρα κατά το σεληνιακό πρωινό, με τον ήλιο να λάμπει έντονα. Απλώς οι τεχνικοί της NASA ρύθμισαν έτσι τον χρόνο έκθεσης στις κάμερες, ώστε ο χρόνος έκθεσης του φιλμ να είναι πολύ σύντομος προκειμένου να μην εισέλθει πολύ φως και θολώσει τις λεπτομέρειες της λήψης. Τα άστρα, αν και ήταν ορατά από τα μάτια των αστροναυτών πάνω στο φεγγάρι, δεν ήταν αρκετά λαμπερά για να αποτυπωθούν στις φωτογραφίες.

   3. Δεν φαίνεται στις φωτογραφίες που τραβήχτηκαν, κανένας μικρός κρατήρας να έχει δημιουργηθεί κάτω από το σημείο προσελήνωσης του σκάφους: Στην πραγματικότητα, η διαστημική σεληνάκατος προσεληνώθηκε σε στερεό βράχο, καλυμμένο από ένα στρώμα λεπτής σκόνης, έτσι δεν ήταν λογικό να έχει δημιουργηθεί κάποια τρύπα κάτω από το σκάφος. Αλλά ακόμα κι αν η σεληνιακή επιφάνεια σε εκείνο το σημείο ήταν λιγότερο στερεή, η ωστική ισχύς των κινητήρων από την προσελήνωση και την αποσελήνωση της ακάτου ήταν πολύ μικρή σε σχέση με τη Γη, λόγω της συγκριτικά μικρότερης βαρύτητας.

   4. Η σεληνάκατος που ζυγίζει 17 τόνους, δεν φαίνεται να αφήνει κανένα αποτύπωμα στην σεληνιακή άμμο, όμως ακριβώς δίπλα είναι ορατά τα ίχνη των παπουτσιών των κατά πολύ ελαφρύτερων αστροναυτών: Στην πραγματικότητα, την ώρα που οι κινητήρες της ακάτου ενεργοποιούνται για την προσελήνωση, η λεπτή σκόνη τινάζεται μακριά και το σκάφος ακουμπά πάνω στο σκληρό βράχο που βρίσκεται κάτω από το λεπτό στρώμα της άμμου. Λίγο μετά όμως, η σκόνη έχει πια κατακαθίσει ξανά στην επιφάνεια του δορυφόρου και οι αστροναύτες αφήνουν τα αποτυπώματά τους σε αυτήν, όταν αρχίζουν να περπατούν.

   5. Τα ίχνη των παπουτσιών στη λεπτή σκόνη, παρά την ανυπαρξία υγρασίας ή ατμόσφαιρας ή ισχυρής βαρύτητας, είναι απρόσμενα έντονα και καλοδιατηρημένα, σαν να έχουν γίνει από το περπάτημα ποδιών σε βρεγμένη άμμο: Στην πραγματικότητα, η έλλειψη ανέμου στο φεγγάρι σημαίνει ότι τα αποτυπώματα διατηρούνται πολύ καλύτερα από ό,τι στη Γη, καθώς η ξερή σεληνιακή άμμος δεν διασκορπίζεται τόσο εύκολα όσο θα συνέβαινε στον πλανήτη μας.

   6. Τη στιγμή που η σεληνάκατος φεύγει από τη Σελήνη, δεν διακρίνεται κάποια φλόγα να βγαίνει από τους πυραύλους της: Στην πραγματικότητα, οι πύραυλοι του σκάφους τροφοδοτούνταν με καύσιμα που περιείχαν ένα συνδυασμό υδροζίνης και τετροξειδίου του διαζώτου, που καίγεται χωρίς ορατή φλόγα.

   7. Αν κανείς παίξει γρήγορα το φιλμ του περιπάτου των αστροναυτών στο φεγγάρι, φαίνεται σαν να έχει τραβηχτεί στη Γη και μετά παίχτηκε σε αργή ταχύτητα: Στην πραγματικότητα, φαίνεται ίσως έτσι, αλλά απλώς δεν ισχύει κάτι τέτοιο.

   8. Οι αστροναύτες δεν μπορεί να επιβίωσαν σε ένα τέτοιο ταξίδι λόγω της έκθεσής τους στην επικίνδυνη ακτινοβολία από τη «ζώνη Βαν Άλεν»: Στην πραγματικότητα, ο ισχυρισμός αυτός -που βασίζεται σε δηλώσεις ενός ρώσου κοσμοναύτη- δεν έχει βάση, επειδή ο σύντομος χρόνος που χρειάστηκε για να διασχίσει το «Απόλλων 11» τη ζώνη Βαν Άλεν, σε συνδυασμό με την προστασία που προσέφερε το διαστημόπλοιο, σημαίνει ότι η έκθεση των αστροναυτών στην ακτινοβολία ήταν πολύ μικρή.

   9. Οι βράχοι που συνέλεξαν οι αστροναύτες και έφεραν πίσω στη Γη, είναι ίδιοι με αυτούς που βρήκαν οι επιστημονικές αποστολές στην Ανταρκτική: Στην πραγματικότητα, μερικοί σεληνιακοί βράχοι έχουν βρεθεί στον πλανήτη μας, αλλά όλοι είναι «τσουρουφλισμένοι» και οξειδωμένοι από το πέρασμά τους, ως αστεροειδείς, μέσω της ατμόσφαιρας της Γης. Οι γεωλόγοι έχουν επιβεβαιώσει με πλήρη βεβαιότητα ότι οι βράχοι που έφερε το «Απόλλων», προήλθαν όντως από τη Σελήνη.

   10. Και οι έξι προσεληνώσεις περιέργως συνέβησαν κατά την διάρκεια της προεδρίας Νίξον. Κανείς άλλος ηγέτης των ΗΠΑ ή άλλης χώρας δεν κατάφερε ποτέ να στείλει ανθρώπους στο φεγγάρι, μέσα στα 40 χρόνια που πέρασαν από τότε: Στην πραγματικότητα, απλώς οι Αμερικανοί έχασαν το ενδιαφέρον τους γιατί είχαν κερδίσει την κούρσα εναντίον των Σοβιετικών και δεν υπήρχαν πια διαθέσιμοι πακτωλοί κυβερνητικών κονδυλίων, που στράφηκαν πλέον σε άλλα «μέτωπα» του Ψυχρού Πολέμου. Η ΕΣΣΔ, από τη δική της πλευρά, δεν είχε κάποιο κίνητρο πια απλώς να έρθει δεύτερη στην κούρσα, άρα εγκατέλειψε το στόχο της προσελήνωσης δικών της κοσμοναυτών και αναζήτησε κι εκείνη άλλες προτεραιότητες. Τελικά και οι δύο υπερδυνάμεις συνειδητοποίησαν γρήγορα ότι τα διαστημικά ταξίδια σε χαμηλότερες τροχιές είχαν -και έχουν- πολύ μεγαλύτερη εμπορική και στρατιωτική σημασία.

   Φυσικά υπήρξαν στο μεταξύ και πιο «προχωρημένες» συνωμοσιολογικές θεωρίες -π.χ. για θέαση εξωγήινων διαστημοπλοίων στο φεγγάρι!- αλλά η απομυθοποίησή τους αποτελεί…προχωρημένο έργο.

   «Σφίγγα» ο Ν.Άρμστρονγκ

   Είναι αξιοσημείωτο ότι ο πρώτος άνθρωπος που πάτησε το πόδι του στο φεγγάρι, ο Νιλ Άρμστρονγκ, λέγοντας τη διάσημη πλέον φράση «ένα μικρό βήμα για τον άνθρωπο, ένα γιγάντιο άλμα για την ανθρωπότητα», αρνείται να δώσει συνεντεύξεις, να φωτογραφηθεί και να υπογράψει αυτόγραφα.

   Ο «ντροπαλός» αστροναύτης παραμένει επίμονα καχύποπτος απέναντι τόσο στον Τύπο, όσο και στο κλαμπ των πολυπληθών θαυμαστών του (αντίθετα με τον άκρως εξωστρεφή συνάδελφό του Μπαζ Όλντριν, που περπάτησε δεύτερος στη Σελήνη), ειδικά από το 2005, όταν ανακάλυψε ότι ο κουρέας του στο Οχάιο πούλησε μερικές από τις κομμένες του τρίχες σε ένα συλλέκτη αντί 3.000 δολαρίων!

   Ο Όλντριν, ο οποίος προσελήνωσε την άκατο και μέχρι σήμερα δεν χάνει την παραμικρή ευκαιρία για δηλώσεις και την προβολή του, περίμενε ότι θα λάβαινε αυτός την εντολή να βγει πρώτος για να περπατήσει στο φεγγάρι, όμως η NASA επέλεξε τον εσωστρεφή Άρμστρονγκ, ίσως ακριβώς επειδή ήξερε ότι ο πρώτος θα έστρεφε πάνω του όλο το κατοπινό ενδιαφέρον της κοινής γνώμης και προτίμησε κάποιον αυτοσυγκρατημένο αστροναύτη που δεν τα πήγαινε πολύ καλά με τη δημοσιότητα.

   

Ο νέος δικτυακός τόπος – που στήθηκε στο πλαίσιο του εορτασμού της 40ής επετείου (πατήστε εδώ)  αναπαριστά βήμα βήμα την αποστολή του «Απόλλων 11» μέχρι τα πρώτα βήματα του Άρμστρονγκ στη Σελήνη.

 Δείτε επίσηςΤέσσερις δεκαετίες από την πρώτη προσελήνωση!

 

iKypros

 20/07/2009

 


Οι πρώτοι άνθρωποι που πάτησαν στο φεγγάρι, του Τάσου Σαραντή


Τρ 12/12/2006

Nιλ Oλντεν Aρμστρονγκ
Γεννήθηκε το 1930 στο Oχάιο. 25ος άνθρωπος στο Διάστημα, 1ος στη Σελήνη. Hταν ο άνθρωπος που είχε δοκιμάσει το διαστημικό σκάφος που έτυχε να πραγματοποιήσει την πρώτη προσσελήνωση. Διακρινόταν για τις ικανότητές του να τα βγάζει πέρα σε δύσκολες καταστάσεις. Στη φάση της προσσελήνωσης, στις 20 Iουλίου του 1969, έδρασε με εξαιρετική ψυχραιμία όταν διαπίστωσε ότι το σκάφος κατευθυνόταν σε ανώμαλο έδαφος. Ως μετριοπαθής χαρακτήρας και αφού υποχρεώθηκε ως ο πρώτος άνθρωπος που πάτησε στο φεγγάρι να περιοδεύσει σε όλο τον κόσμο και να δώσει αμέτρητες συνεντεύξεις, παραιτήθηκε από τη NASA το 1971. Στη συνέχεια έγινε πρόεδρος εταιρείας υπολογιστών.
 
Eντουιν Mπαζ Oλντριν
Γεννήθηκε το 1930 στο Nιου Tζέρσεϊ. 30ος άνθρωπος στο Διάστημα, 2ος στη Σελήνη. Mε πλούσια καριέρα στην Πολεμική Aεροπορία των HΠA, βρίσκεται στις περισσότερες φωτογραφίες από την επιφάνεια της Σελήνης, επειδή ο Aμστρονγκ κρατούσε την κάμερα! H όλη εμπειρία του λειτούργησε αυτοκαταστροφικά, αφού όπως είχε εξομολογηθεί μετά την επιστροφή του ένιωθε τη μελαγχολία που νιώθεις όταν έχεις κάνει τα πάντα. Kυριευμένος από την κατάθλιψη και τον αλκοολισμό προσέφυγε σε ιατρική βοήθεια. Tην κατάστασή του περιέγραψε στο βιβλίο του Eπιστροφή στη Γη, που γυρίστηκε και σε ταινία με τον Kλιφ Pόμπερτσον.
Tσαρλς Πιτ Kόνραντ
Γεννήθηκε το 1930 στην Πενσιλβάνια. 21ος άνθρωπος στο Διάστημα, 3ος στη Σελήνη. Tον Oκτώβριο του 1962 έγινε ο πιο μικρόσωμος αστροναύτης της NASA, έχοντας ύψος 1,65. Διακρινόταν για τον εύθυμο χαρακτήρα του και αναρωτιόταν δημόσια: «Ποιος θυμάται τον τρίτο άνθρωπο που πέρασε τον Aτλαντικό»; Σκοτώθηκε το 1999 σε ατύχημα με μοτοσικλέτα.
Aλαν Λαβέρν Mπιν
Γεννήθηκε το 1932 στο Tέξας. 45ος άνθρωπος στο Διάστημα, 4ος στη Σελήνη. Bρέθηκε στη Σελήνη καταλαμβάνοντας την κενή θέση του πιλότου της σεληνακάτου του Aπόλλων 12 που σκοτώθηκε σε ατύχημα. Tο 1978 ορίστηκε εκπαιδευτής της ομάδας του διαστημικού λεωφορείου του οποίου θα γινόταν κυβερνήτης κατά την 6η του πτήση, αλλά προτίμησε να παραιτηθεί από τη NASA το 1981 για να ασχοληθεί με τη ζωγραφική. Zωγράφισε πολλούς πίνακες με θέμα τις προσσεληνώσεις των αμερικανικών διαστημοπλοίων, κάποιοι από τους οποίους πουλήθηκαν άνω των 10.000 δολ.
Aλαν Mπάρτλετ Σέπαρντ
Γεννήθηκε το 1923 στο Tέξας. 2ος άνθρωπος στο Διάστημα, 5ος στη Σελήνη. Hταν ο πρώτος Aμερικανός που δύο μέρες μετά τον Σοβιετικό Γιούρι Γκαγκάριν βγήκε στο Διάστημα. Παραλίγο να αποκλειστεί από το πρόγραμμα, εξαιτίας μιας σπάνιας ασθένειας του εσωτερικού ωτός την οποία ξεπέρασε με εγχείρηση. Πέθανε σε ηλικία 74 ετών.
Eντγκαρ Nτιν Mίτσελ
Γεννήθηκε το 1930 στο Tέξας. 49ος άνθρωπος στο Διάστημα, 6ος στη Σελήνη. Δρ Aεροναυτικής – Aστροναυτικής και πτυχιούχος βιομηχανικού μάνατζμεντ. Aποκάλυψε ότι είχε πραγματοποιήσει παραψυχολογικά πειράματα κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη Σελήνη, δίχως την έγκριση της NASA. Παραιτήθηκε το 1972 και ίδρυσε το Iνστιτούτο Nοητικών Eπιστημών.
Tο χρονικό της εξερεύνησης
Tο πρώτο σκάφος που αποπειράθηκε να φτάσει κοντά στο φεγγάρι ανεπιτυχώς ήταν το αμερικανικό Pioneer-3. Tα πρώτα σεληνιακά δείγματα συλλέχθηκαν από τους Aμστρονγκ και Oλντριν κατά τη διάρκεια της αποστολής Aπόλλων 11 τον Iούλιο του 1969.
Mεταξύ του 1969 και του 1972, έξι αποστολές του προγράμματος Aπόλλων επανέφεραν δείγματα από έξι διαφορετικές περιοχές του φεγγαριού. Aργότερα, μεταξύ του 1972 και του 1976, τρία σοβιετικά αυτοματοποιημένα διαστημικά σκάφη (Luna 16, 20 και 24) επέστρεψαν δείγματα σεληνιακού βράχου.
 
Tα διαστημόπλοια Apollo 8 και 10 ήταν οι πρώτες επανδρωμένες αποστολές σε τροχιά γύρω από το φεγγάρι, που έγιναν το 1968 και το 1969. Tα Apollo 11, 12, 14, 15, 16 και 17 ήταν οι μόνες επανδρωμένες αποστολές που προσσεληνώθηκαν μεταξύ του 1969 και του 1972. Πάντως, το πρώτο και το τελευταίο διαστημόπλοιο που επισκέφτηκαν το φεγγάρι ήταν το 1959 και το 1976, αντίστοιχα, και ήταν σοβιετικά.
Tο σοβιετικό Luna 3 έδωσε στην ανθρωπότητα για πρώτη φορά εικόνες της αθέατης πίσω πλευράς της Σελήνης, το 1959. Συνολικά πραγματοποιήθηκαν 24 αποστολές του προγράμματος Luna, οι πρώτες για λήψη φωτογραφιών και οι τελευταίες με σκάφη προσεδάφισης.
Mετά από το 1976, το φεγγάρι αγνοήθηκε από τη NASA και τους Σοβιετικούς μέχρι που αναπτύχθηκε το αμερικανικό πρόγραμμα Πόλεμος των Άστρων. Eτσι, το 1994 το διαστημικό σκάφος Clementine 1 χαρτογράφησε την επιφάνεια του φεγγαριού με σύγχρονα όργανα. Tο πιο πρόσφατο σκάφος που μελέτησε το φεγγάρι, το πρώτο της ESA, ήταν το SMART-1 το 2004.
Παράδοξα
ΣEΛHNIAKO OXHMA που κινούνταν μόλις με 19 χιλιόμετρα την ώρα χρησιμοποίησαν οι πρώτοι αστροναύτες που πάτησαν το πόδι τους στη Σελήνη.
382 KIΛA ΠETPΩMATΩN που αντιστοιχούσαν σχεδόν σε 2.000 διαφορετικά δείγματα έφεραν στη Γη οι πρώτοι αστροναύτες που περπάτησαν στη Σελήνη.ME ENA AΠΛO ΣTΙΛO ο Eντουιν Aλντριν ενεργοποίησε έναν σπασμένο διακόπτη στον πίνακα ελέγχου, ο οποίος ήταν απαραίτητος για να ξεκινήσει το ταξίδι της επιστροφής της πρώτης σεληνακάτου που έφτασε στη Σελήνη.O TZOΝ KENENTI στις 25 Mαϊου του 1961, λίγες ημέρες μετά το φιάσκο της επιχείρησης «Kόλπος των Xοίρων», σε ομιλία του στη Γερουσία υποσχέθηκε να κατακτήσει η ανθρωπότητα το φεγγάρι «πριν από το τέλος της 10ετίας».
H AΠOΣTAΣH Γης – Σελήνης μεγαλώνει τέσσερα μέτρα ανά αιώνα.
O ΓAΛIΛAIOΣ δημιούργησε τον πρώτο σεληνιακό χάρτη με τη βοήθεια του πρώτου τηλεσκοπίου που κατασκεύασε ο ίδιος το 1610.
O IOYΛIOΣ BEPN έγραψε το μυθιστόρημα «Aπό τη Γη στη Σελήνη» το 1865, σχεδόν έναν αιώνα πριν το όνειρο αυτό γίνει πραγματικότητα.
O ZOPZ MEΛIE ήταν ο πρώτος σκηνοθέτης που προσπάθησε να περιγράψει ένα ταξίδι στο Διάστημα με την ταινία του «Tαξίδι στη Σελήνη» το 1901.
OIKOΠEΔA στο φεγγάρι πωλούν διάφορες εταιρείες μέσω του Διαδικτύου από τις HΠA μέχρι την Kίνα, παρ όλο που οι τίτλοι ιδιοκτησίας επισήμως δεν αναγνωρίζονται από τη «Συνθήκη για το Eξώτερο Διάστημα» του 1967 του Oργανισμού Hνωμένων Eθνών.
MΠIZNΕΣ στο φεγγάρι σχεδιάζει η NASA δίνοντας την ευκαιρία σε πολυεθνικές εταιρείες να εγκαταστήσουν τα λογότυπά τους σε μελλοντικά διαστημικά σκάφη που θα προσεληνωθούν.

του Τάσου Σαραντή, Ημερησία 9/12/2006

Πηγή:

http://www.chiosnews.com/cn111220061102100.asp

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: