christianna loupa journey to ithaca

Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να εύχεσαι να'ναι μακρύς ο δρόμος…

  • Νικηφόρος Μανδηλαράς: Να γίνει αναψηλάφηση της δίκης

    Μπείτε και σεις στην ομάδα

  • R.I.P.

  • Γράψτε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση για να λαμβάνετε καθημερινά τα νέα του Blog με e-mail.

    Μαζί με 90 ακόμα followers

  • Ταξίδι ανά τον κόσμο αναζητώντας «ξεχασμένους» Έλληνες! godimitris

  • Υγρότοποι της Ελλάδας

  • Ειδήσεις απ’ όλον τον κόσμο

  • Οι απόψεις των αρθρογράφων που δημοσιεύονται σ’ αυτό το Blog δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τις δικές μου.

  • Όλα τα Σχόλια (εφ’ όσον είναι κόσμια) δημοσιεύονται. Αν δείτε ότι το Σχόλιό σας δεν δημοσιεύεται, παρακαλώ ειδοποιήστε με με e-mail.

  • «Με συλλαμβάνουν στο μετρό της Μόσχας. Μα εγώ σωπαίνω και δεν φωνάζω. Μου πέφτουν λίγοι οι Μοσχοβίτες που γεμίζουν τις σκάλες. Δεν μου φτάνουν. Εδώ την κραυγή μου θα την ακούσουν 200, τι θα γίνει όμως με τα 200 εκατομμύρια; Προαισθάνομαι πως θα έρθει κάποτε η μέρα που θα κραυγάσω σ’ αυτά τα 200 εκατομμύρια». Αλεξάντερ Σολζενίτσιν (1918 – 2008)

  • Μετά την Καταστροφή, Σμύρνη – Κατοχή

    Διαβαστε τις πρωτες 50 σελιδες του βιβλιου

  • Χριστιάννα Λούπα. Εκδόσεις Ιωλκός. Η μαρτυρία της Ευτέρπης Μαυρουδή - Αμυρά από τη Μικρασία στην Ελλάδα του σήμερα.
  • ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟΥ

    Διαβαστε τις πρωτες 50 σελιδες του βιβλιου

  • Χριστιάννα Λούπα. Ιστορικό Μυθιστόρημα. Εκδόσεις Ιωλκός. Μέσα από τις προσωπικές στιγμές της Αθηνάς Λαμπρινίδου - Φιλιππακοπούλου ξετυλίγεται καρέ - καρέ η τραγική ιστορία της Ελλάδας του 20ου αιώνα και της μεταπολεμικής Ευρώπης, που ξαναγεννιέται από τις στάχτες της.
  • Εκδόσεις Ιωλκός (Κάντε κλικ στην εικόνα)

    iolkoslogo
  • Έχετε κάποια ενδιαφέρουσα ιστορία, που νομίζετε ότι μπορεί να γίνει βιβλίο; Αν ναι, επικοινωνήστε μαζί μου. Θα χαρώ να την ακούσω.

  • gossip
  • Η μοναδική Μαρία Κάλλας!

    maria-callas
  • Όχι στην παιδική κακοποίηση!

    child_abuse_sym
  • Αμείλικτη τιμωρία για την παιδική πορνογραφία!

  • Γυναίκα κρεμασμένη για λόγους «ηθικής»από τους Ταλιμπάν στον 21ο αιώνα! Σε ποιον Θεό πιστεύουν άραγε;

    hanging_women_and_girls_in_iran
  • Υιοθετήστε ένα αδέσποτο!

    adespota4
  • Νόμος 1197/1981

    Η κακοποίηση, ο βασανισμός και η δολοφονία ζώου είναι πλημέλλημα και τιμωρείται με φυλάκιση έως 5 μήνες ή χρηματική ποινή από 300 έως 1500 ευρώ ή και με τις δύο ποινές.
  • Χρειάζεται τη γούνα της περισσότερο απ’ ότι εσύ!

    sheneedsherfur6x9_web_small
  • Όχι στο κυνήγι της φώκιας!

    sealhunt2
  • Όχι αλκοόλ και τιμόνι!

  • Φύτεψε κι εσύ ένα δεντράκι!

    Planting trees
  • Όχι στα ναρκωτικά!

    SayNotoDrugs-image
  • Πιείτε κανένα καφεδάκι καλύτερα!

    Drink-Coffee-Posters
  • Πάντα υπάρχει κάποιος πιο μόνος από σένα!

    Vasia3

Ειδικό Μάθημα: Έλεγχος Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων (Θέμα 2006)

Posted by christiannaloupa στο Ιουνίου 30, 2010

ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ
 

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΠΕΜΠΤΗ 29 ΙΟΥΝΙΟΥ 2006
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ:
ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ
 


ΟΜΑΔΑ Α: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΛΩΔΙΚΩΝ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

 
Θα ακούσετε τον φθόγγο-αφετηρία και το μελωδικό διάστημα, τα οποία θα επαναληφθούν άλλες δύο φορές, για κάθε μια από τις παρακάτω ερωτήσεις Α1 έως Α4. Να επιλέξετε ποια από τις πέντε απαντήσεις που δίνονται σε κάθε ερώτηση αντιστοιχεί στο μελωδικό διάστημα που ακούστηκε και να γράψετε στο τετράδιό σας τον αριθμό της ερώτησης και δίπλα το γράμμα της δυνατής επιλογής που αντιστοιχεί στη σωστή απάντηση.

 


Ερώτηση Α1: α Τρίτη Μεγάλη
β Τρίτη Μικρή
γ Τέταρτη Καθαρή
δ Δεύτερη Μεγάλη
ε Πέμπτη Καθαρή


Ερώτηση Α2:. α Τρίτη Μεγάλη
β Έκτη Μικρή
γ Δεύτερη Μεγάλη
δ ΄Εβδομη Μικρή
ε Τέταρτη Καθαρή


Ερώτηση Α3:. α Έκτη Μεγάλη
β Τρίτη Μικρή
γ Πέμπτη Καθαρή
δ Δεύτερη Μικρή
ε Όγδοη Καθαρή


Ερώτηση Α4:. α Τρίτη Μεγάλη
β Δεύτερη Μεγάλη
γ Έβδομη Μικρή
δ Πέμπτη Καθαρή
ε Τρίτη Μικρή


ΟΜΑΔΑ Β: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΥΓΧΟΡΔΙΩΝ
Θα ακούσετε μια συγχορδία, η οποία θα επαναληφθεί άλλες δύο φορές, για κάθε μια από τις παρακάτω ερωτήσεις Β1 έως Β4 . Να επιλέξετε ποια από τις πέντε απαντήσεις που δίνονται σε κάθε ερώτηση αντιστοιχεί στο είδος συγχορδίας που ακούστηκε και να γράψετε στο τετράδιό σας τον αριθμό της ερώτησης και δίπλα το γράμμα της δυνατής επιλογής που αντιστοιχεί στη σωστή απάντηση.


Ερώτηση Β1: α Μείζων σε Πρώτη Αναστροφή
β Ελάσσων με Έβδομη Μικρή
γ Μείζων με Έβδομη Μεγάλη
δ Ελάσσων
ε Έβδομη Ελαττωμένη


Ερώτηση Β2:. α Μείζων με Έβδομη Μικρή
β Ελάσσων
γ Έβδομη Ελαττωμένη
δ Μείζων σε Πρώτη Αναστροφή
ε Ελάσσων σε Πρώτη Αναστροφή


Ερώτηση Β3: α Ελάσσων με Έβδομη Μικρή
β Ελάσσων σε Πρώτη Αναστροφή
γ Μείζων
δ Μείζων με Έβδομη Μικρή
ε Έβδομη Ελαττωμένη


Ερώτηση Β4: α Ελάσσων
β Μείζων σε Πρώτη Αναστροφή
γ Μείζων με Έβδομη Μικρή
δ Ελάσσων σε Δεύτερη Αναστροφή
ε Έβδομη Ελαττωμένη


ΟΜΑΔΑ Γ: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΣΥΓΧΟΡΔΙΩΝ
Θα ακούσετε μια διαδοχή συγχορδιών, η οποία θα επαναληφθεί άλλες δύο φορές, για κάθε μια από τις παρακάτω ερωτήσεις Γ1 έως Γ4. Να επιλέξετε ποια από τις πέντε απαντήσεις που δίνονται σε κάθε ερώτηση αντιστοιχεί στην διαδοχή συγχορδιών που ακούστηκε και να γράψετε στο τετράδιό σας τον αριθμό της ερώτησης και δίπλα το γράμμα της δυνατής επιλογής που αντιστοιχεί στη σωστή απάντηση.
Ερώτηση Γ1: α I – V – VI – V7 – I
β I6 – V – I – V7 – VI
γ I – III – IV– V7 – I
δ I6 – IV – ΙI – V7 – I
ε I6 – IV6 – ΙI – V – I


Ερώτηση Γ2: α I – IV – II – V7 – I
β I – VI – II – V – I
γ I – IV – II – Ι – V
δ I6 – IV – II – V7 – I
ε I – VI – IV – Ι – V


Ερώτηση Γ3: α I – V – V7 – I
β I – V – V – I
γ I – IV – V7 – I
δ I – VI – V – I
ε I – VI6 – V7 – I


Ερώτηση Γ4:. α IV – Ι – V – VI
β IV6 – Ι – V7 – I
γ I – III – V – I
δ IV – Ι – V – VI
ε IV – I6 – V – I


ΟΜΑΔΑ Δ: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΜΕΤΡΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΚΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ
Θα ακούσετε διαδοχές διαφορετικών ρυθμικών αξιών, οι οποίες θα επαναληφθούν άλλες δύο φορές, για κάθε μια από τις παρακάτω ερωτήσεις Δ1 έως Δ3. Να επιλέξετε ποια από τις πέντε απαντήσεις που δίνονται σε κάθε ερώτηση αντιστοιχεί στην ένδειξη των ρυθμικών αξιών που ακούστηκαν και να γράψετε στο τετράδιό σας τον αριθμό της ερώτησης και δίπλα το γράμμα της δυνατής επιλογής που αντιστοιχεί στη σωστή απάντηση.
Ερώτηση Δ1: α 3/4
β 4/4
γ 5/4
δ 7/4
ε 11/4
Ερώτηση Δ2:. α 3/4
β 4/4
γ 5/4
δ 7/4
ε 11/4
Ερώτηση Δ3:. α 3/4
β 4/4
γ 5/4
δ 7/4
ε 11/4


Ερώτηση Δ4:.
Θα ακούσετε μια διαδοχή ρυθμικών αξιών, η οποία θα επαναληφθεί άλλες δύο φορές. Να ταυτίσετε την διαδοχή ρυθμικών αξιών που ακούσατε με μια από τις παρακάτω πέντε επιλογές και να γράψετε στο τετράδιο σας τον αριθμό της ερώτησης Δ4 και δίπλα το γράμμα της δυνατής επιλογής με την οποία ταυτίσατε τη διαδοχή ρυθμικών αξιών που ακούστηκε.
(Ερώτηση Δ4):.

 

ΟΜΑΔΑ Ε: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ – ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΕΛΩΔΙΩΝ
Θα ακούσετε τον αρχικό φθόγγο μονοφωνικών μελωδιών, που θα επαναληφθούν άλλες δύο φορές, για κάθε μια από τις παρακάτω ερωτήσεις Ε1 έως Ε4 . Να αναγνωρίσετε και να ταυτίσετε τη μελωδία που θα ακούσετε με μια από τις πέντε επιλογές απάντησης που δίδονται σε κάθε ερώτηση και να γράψετε στο τετράδιο σας τον αριθμό της ερώτησης και δίπλα το γράμμα της δυνατής επιλογής με την οποία ταυτίσατε τη μελωδία που ακούστηκε.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
ΤΕΛΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ

Alfa Vita

http://www.alfavita.gr/ejetaseis05/themata0641.htm

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: