christianna loupa journey to ithaca

Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να εύχεσαι να'ναι μακρύς ο δρόμος…

  • Νικηφόρος Μανδηλαράς: Να γίνει αναψηλάφηση της δίκης

    Μπείτε και σεις στην ομάδα

  • R.I.P.

  • Γράψτε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση για να λαμβάνετε καθημερινά τα νέα του Blog με e-mail.

    Μαζί με 91 ακόμα followers

  • Ταξίδι ανά τον κόσμο αναζητώντας «ξεχασμένους» Έλληνες! godimitris

  • Υγρότοποι της Ελλάδας

  • Ειδήσεις απ’ όλον τον κόσμο

  • Οι απόψεις των αρθρογράφων που δημοσιεύονται σ’ αυτό το Blog δεν ταυτίζονται απαραίτητα με τις δικές μου.

  • Όλα τα Σχόλια (εφ’ όσον είναι κόσμια) δημοσιεύονται. Αν δείτε ότι το Σχόλιό σας δεν δημοσιεύεται, παρακαλώ ειδοποιήστε με με e-mail.

  • «Με συλλαμβάνουν στο μετρό της Μόσχας. Μα εγώ σωπαίνω και δεν φωνάζω. Μου πέφτουν λίγοι οι Μοσχοβίτες που γεμίζουν τις σκάλες. Δεν μου φτάνουν. Εδώ την κραυγή μου θα την ακούσουν 200, τι θα γίνει όμως με τα 200 εκατομμύρια; Προαισθάνομαι πως θα έρθει κάποτε η μέρα που θα κραυγάσω σ’ αυτά τα 200 εκατομμύρια». Αλεξάντερ Σολζενίτσιν (1918 – 2008)

  • Μετά την Καταστροφή, Σμύρνη – Κατοχή

    Διαβαστε τις πρωτες 50 σελιδες του βιβλιου

  • Χριστιάννα Λούπα. Εκδόσεις Ιωλκός. Η μαρτυρία της Ευτέρπης Μαυρουδή - Αμυρά από τη Μικρασία στην Ελλάδα του σήμερα.
  • ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟΥ

    Διαβαστε τις πρωτες 50 σελιδες του βιβλιου

  • Χριστιάννα Λούπα. Ιστορικό Μυθιστόρημα. Εκδόσεις Ιωλκός. Μέσα από τις προσωπικές στιγμές της Αθηνάς Λαμπρινίδου - Φιλιππακοπούλου ξετυλίγεται καρέ - καρέ η τραγική ιστορία της Ελλάδας του 20ου αιώνα και της μεταπολεμικής Ευρώπης, που ξαναγεννιέται από τις στάχτες της.
  • Εκδόσεις Ιωλκός (Κάντε κλικ στην εικόνα)

    iolkoslogo
  • Έχετε κάποια ενδιαφέρουσα ιστορία, που νομίζετε ότι μπορεί να γίνει βιβλίο; Αν ναι, επικοινωνήστε μαζί μου. Θα χαρώ να την ακούσω.

  • gossip
  • Η μοναδική Μαρία Κάλλας!

    maria-callas
  • Όχι στην παιδική κακοποίηση!

    child_abuse_sym
  • Αμείλικτη τιμωρία για την παιδική πορνογραφία!

  • Γυναίκα κρεμασμένη για λόγους «ηθικής»από τους Ταλιμπάν στον 21ο αιώνα! Σε ποιον Θεό πιστεύουν άραγε;

    hanging_women_and_girls_in_iran
  • Υιοθετήστε ένα αδέσποτο!

    adespota4
  • Νόμος 1197/1981

    Η κακοποίηση, ο βασανισμός και η δολοφονία ζώου είναι πλημέλλημα και τιμωρείται με φυλάκιση έως 5 μήνες ή χρηματική ποινή από 300 έως 1500 ευρώ ή και με τις δύο ποινές.
  • Χρειάζεται τη γούνα της περισσότερο απ’ ότι εσύ!

    sheneedsherfur6x9_web_small
  • Όχι στο κυνήγι της φώκιας!

    sealhunt2
  • Όχι αλκοόλ και τιμόνι!

  • Φύτεψε κι εσύ ένα δεντράκι!

    Planting trees
  • Όχι στα ναρκωτικά!

    SayNotoDrugs-image
  • Πιείτε κανένα καφεδάκι καλύτερα!

    Drink-Coffee-Posters
  • Πάντα υπάρχει κάποιος πιο μόνος από σένα!

    Vasia3

Daimler όπως Siemens; – Διερεύνηση όλων των προμηθειών της Daimler στην Ελλάδα διέταξε το υπουργείο Μεταφορών

Posted by christiannaloupa στο Μαρτίου 26, 2010

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=41&nid=1120263  

Εντολή να διερευνηθούν όλες οι προμήθειες που έχουν γίνει στη χώρα μας είτε απευθείας από της γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Daimler-Μercedes Βenz, είτε από θυγατρικές της εταιρείες έδωσε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, μετά την αποκάλυψη ότι η Daimler μοίρασε σε εκατοντάδες κρατικούς αξιωματούχους «μίζες» δεκάδων εκατομμυρίων δολαρίων σε τουλάχιστον 22 χώρες για να εξασφαλίσει κυβερνητικά συμβόλαια.

Όπως αναφέρουν «Τα Νέα» στη χώρα μας η Daimler δραστηριοποιείται, κυρίως με τη Μercedes, όχι μόνο στα πολυτελή επιβατηγά αυτοκίνητα τα οποία προμηθεύονταν δημόσιες υπηρεσίες, η Βουλή και τα υπουργεία, αλλά και στα στρατιωτικά οχήματα, φορτηγά, ημιφορτηγά, οχήματα μεταφοράς προσωπικού, απορριμματοφόρα, πυροσβεστικά και ασθενοφόρα οχήματα για την προμήθεια των οποίων έχουν διενεργηθεί αρκετοί διαγωνισμοί, τόσο κρατικοί όσο και δημοτικοί, όπως επίσης και για την επισκευή και συντήρησή τους σε ετήσια βάση.

Ειδικότερα, ο ΟΣΕ αγόρασε από τη θυγατρική ΑDtranz συνολικά 36 ντιζελομηχανές. Οι πρώτες 26 αγοράστηκαν το 1995 (τότε υπεγράφη η σύμβαση), ενώ παραδόθηκαν σταδιακά στον ΟΣΕ μέχρι το 1998.

Ωστόσο, το 1997 με τις προγραμματικές συμφωνίες του υπουργείου Μεταφορών αγοράστηκαν επιπλέον 10 ντιζελομηχανές από την ΑDtranz, οι οποίες παραδόθηκαν ώς τα τέλη του 2003. Οι 10 αυτές μηχανές αρχικά προορίζονταν για το δίκτυο Πελοποννήσου της μετρικής γραμμής (με άλλα φορεία βέβαια, λόγω μετρικού εύρους), αλλά στην πορεία τροποποιήθηκε η παραγγελία κι έτσι έγιναν κι αυτές κανονικού εύρους.

Στελέχη του ΟΣΕ θυμούνται ότι οι ντιζελομηχανές που ήρθαν στην Ελλάδα ήταν εξαιρετικά ακριβές, καθώς κοστολογήθηκαν με περίπου 4,5- 5 εκατ. ευρώ η καθεμία, έναντι 3 εκατ. ευρώ που είχαν διατεθεί σε άλλες χώρες. Ο ΟΣΕ είχε υποστηρίξει τότε πως η αυξημένη τιμή οφειλόταν στο γεγονός ότι οι 36 ντιζελομηχανές που ήρθαν στην Ελλάδα είχαν «ειδικές προδιαγραφές» οι οποίες επέτρεπαν στον Οργανισμό να τις μετατρέψει ανά πάσα στιγμή σε ηλεκτρομηχανές.

Πάντως, μέσω των προγραμματικών συμφωνιών του 1997 η ΑDtranz είχε πάρει (είτε μόνη της είτε μαζί με άλλες εταιρείες) κι άλλες δουλειές στην Ελλάδα. Οι προγραμματικές συμφωνίες, που βασίστηκαν σε αποφάσεις των διοικητικών συμβουλίων των συγκοινωνιακών φορέων του υπουργείου Μεταφορών, έφεραν και την έγκριση της διακομματικής επιτροπής της Βουλής.

Μια από αυτές τις προγραμματικές συμφωνίες αφορούσε και την προμήθεια από τους Ηλεκτροκίνητους Σιδηροδρόμους Αθηνών-Πειραιώς (ΗΣΑΠ) 120 συρμών, προϋπολογισμού 137,6 εκατ. ευρώ, από την κοινοπραξία των Ελληνικών Ναυπηγείων, τη Siemens και την ΑDtranz.

Επίσης, σταθερός πελάτης της Daimler-Μercedes Βenz είναι και η Επιχείρηση Θερμικών Λεωφορείων (ΕΘΕΛ), της οποίας ο στόλος περιλαμβάνει αρκετά λεωφορεία Μercedes. Η προμήθεια των λεωφορείων – μέσω διαγωνισμών- συνεχίστηκε μέχρι και το 2008 είτε απευθείας από την Daimler-Μercedes Βenz είτε από συνεργαζόμενες με τη Μercedes εταιρείες.

Ωστόσο, οι εκπρόσωποι της Daimler στη χώρα μας αρνούνται να σχολιάσουν το σκάνδαλο δωροδοκίας σε 22 χώρες, ανάμεσά τους και στην Ελλάδα.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: